Podczas drugiego treningu na torze Suzuka, najszybciej pojedyncze okrążenie pokonał Jenson Button, który poprawił swój poranny rezultat o ponad 1,7 sekundy. Drugi wynik należy do Fernando Alonso, a trzecią pozycję w tabeli zajął Sebastian Vettel.
Tuż za czołową trójką uplasował się Mark Webber, którego strata do lidera wyniosła niemal 0,25 sekundy. Australijczyk znalazł się między innymi przed Felipe Massą i duetem Mercedesa – Michaelem Schumacherem i Nico Rosbergiem.Czołową dziesiątkę uzupełnili Lewis Hamilton, Witalij Pietrow i Sebastien Buemi. Jedenasta lokata należy do drugiego z kierowców Toro Rosso, Jaime Alguersuariego. Za Hiszpanem, na pozycji dwunastej i trzynastej, uplasowali się Adrian Sutil i Sergio Perez.
Czternasty wynik odnotował Bruno Senna, którego strata do Witalija Pietrowa wyniosła 1,111 sekundy. Brazylijczyk w trzydziestej minucie sesji wypadł z toru w pierwszym zakręcie i zatrzymał się w żwirowej pułapce, tuż przed barierą.
Za Senną znaleźli się Paul di Resta i Kamui Kobayashi – ten ostatni zaliczył podczas minionych zajęć kilka przygód, po których udało się jednak uniknąć uszkodzenia bolidu. Siedemnasta lokata to Heikki Kovalainen, za którym oprócz duetu VR i HRT znaleźli się kierowcy Williamsa – Rubens Barrichello zakończył bowiem sesję wypadając z toru i uszkadzając bolid, Pastor Maldonado zatrzymał się z kolei na torze z problemem technicznym.
07.10.2011 09:11
0
Swietnie jenson oby wygrał to GP
07.10.2011 10:23
0
Button wygra a Vettel nie ukończy wyścigu, walka będzie trwać dalej :)
07.10.2011 10:33
0
Wszyscy poprawiają wyniki, a po kwalifikacjach pole position i tak będzie miał Vettel. Skąd ja to znam?! Czy "paluszek" w pięciu wyścigach nie zdobędzie chociaż 1 punktu? Wydaje się to raczej niemożliwe. Ale Buttonowi życzę "srebrnego" podium na koniec sezonu. Ładnie utrze nosa Hamiltonowi, który dla mnie jest dupkiem! Wszyscy wkoło są winni, tylko nie on. Reszta stawki ma już dosyć jego nieodpowiedzialnych zachowań. I nie p.... mi tutaj o walce, widowiskowości, nudnych wyścigach bez Hamiltona itp., itd. To typowy zakompleksiały Murzyn, oskarżający sędziów o rasizm. Jak Kali ukraść krowy, to być dobrze. Jak Kalemu ukraść krowy, to być źle. Jeździć umie, nie przeczę. Ale aby być prawdziwym mistrzem, to trzeba jeszcze mieć klasę na torze i poza torem. A tego nie ma i mieć nie będzie.
07.10.2011 10:46
0
Tiaaaa URAN.... No ty to pokazales klase za to....
07.10.2011 11:08
0
URAN ty jak coś powiesz to kór...wa kosmos sie zwiesza po pierwsze zobaczysz takiego vetela na podiium i myślisz ze jest najlepszy ty tylko jestes fanem tego kto jest najlepszy a jak taki pietrow wygra jeden wyscig to powiesz może ze on jest najlepszy?? to ze ham ma nieraz stłuczki z innymi kierowcami to nieznaczy ze jest najgorszy ciekawe jak byś go postawił na toze sam na sam z vetelem to jak myślisz kto wygra on czy vetel bo ja myśle ze hamilton ma wiencej doswiadczenia niż vetel juz raz to pokazali w jednym wyścigu ham go wzioł jak chciał wienc nie krytykuj nikogo po treningach lub kwalifikacjach wszystko siż okaże po wyscigu bo ja tu widze ze będzie dublecik Mclarena
07.10.2011 11:24
0
@URAN LH może mieć wszystko jak popracuje trochę z psychologiem. Widać,że nie wytrzymuje presji w niektórych sytuacji. Poza tym szybciej działa niż myśli. Z tymi określeniami to odrobinę przesadzasz.
07.10.2011 11:24
0
~sytuacjach.
07.10.2011 11:27
0
Jaro " to ze ham ma nieraz stłuczki z innymi kierowcami to nieznaczy ze jest najgorszy" To co piszesz nie ma żadnego odniesienia do postu Urana ani do rzeczywistości. Hamilton nie jest najgorszy ale jest zakompleksionym murzynem, który uważa, że jak jest czarny i jeździ dla McL to wszyscy mu muszą z drogi zjechać a jak nie to ich staranuje. Mam nadzieję, że Button pokaże mu gdzie jest jego miejsce w szeregu
07.10.2011 11:37
0
Moje zdanie jest takie bez Hamiltona F1 było by nudne i dlatego wole takich kierowców więcej na torze.
07.10.2011 11:39
0
Jenson na P1 na mecie :) Vettel na P11 na mecie i tak do końca sezonu :) Czekam na ten wyścig. Pewnie ze względu na tor.
07.10.2011 11:45
0
Mam nadzieję, że Button wicemistrzostwo zdobędzie jak nie on to może Alonso. Hamilton za dużo błędów w drugiej części sezonu a Webber z takimi startami to nie zasługuje na 2 miejsce.
07.10.2011 11:45
0
Choć muszę przyznać że rok temu to przez tydzień nie mogłem dojść do siebie jak to koło odpadło... :(
07.10.2011 11:56
0
@Jaro75 fakt. Dobrze zapowiadający się wyścig dla Polaka, legł nagle i niespodziewanie w gruzach.
07.10.2011 12:12
0
Mam takie subiektywne oczywiście wrażenie ,że RBR nie jest już tak dobry na torach tego typu jak w tamtym roku lub na początku tego sezonu. Wydaje się ,że poświęcili ciut docisku na poczet wyższej prędkości.
07.10.2011 13:15
0
Japan - Suzuka, niestety bez Hondy i Toyoty:(, zamiat nich jakies oranzady i inne wynalazki , ale sledzac firme Honda mam nadzieje na jej powrot, dlaczego? prosze wpisac na YT ,,honda jet,, zrobili perfect samolocik na ktorego maja mnostwo zamowien, jesli to wypali to mam nadzieje ze powroca do F1(kasa), nie wiem jak tam Toyota stoi w biznesie ale tez chcialbym powrotu tej ekipy do F1. to by zapewnilo mniej wiecej 3 sec. straty ostatniego do pierwszego a nie 6 - 10 sec. wiecej by sie dzialo i wogole, eklerston nie musialby tyle myslec na stare lata ,,co zrobic by sciagnac widza,,
07.10.2011 13:19
0
zapomnialem dodac ze japonce(Toyota i Honda) chyba mieli dosc tych zmian i intryg w F1, oni lubia porzadek, harmonie
07.10.2011 13:33
0
16. Tutankhaman Fabryczne zespoły to przynajmniej stać było na opłacanie kierowców nie to co teraz, że większość teamów szuka pay-driverów bo bez tego to ledwo sezon by do końca dociągneli. Liczył się talent nie kasa bo kasy to oni mieli jak lodu. Taki Kubica w dzisiejszych czasach jakby zaczynał karierę w F1 to może by się ledwo na piątego testera w jakimś pseudo Lotusie dostał.
07.10.2011 13:35
0
@jaro476123 - popracuj lepiej przy słowniku. A i czemu nie wypisałeś wszystkich cyfr z klawiatury? ;] Ja zgadzam się z @URAN! Hamilton jest na pewno dobry, ale poza agresywną i przez to wydajną jazdą, prezentuje sie wyłącznie ze złej strony.
07.10.2011 13:44
0
Panowie 4,5,6,9 - uderz w stół, to nożyce się odezwą. Obrońcy Hamiltona, do boju! A nie lepiej to przeczytać post ze zrozumieniem, a nie jeżyć się z powodu czyjegoś innego spojrzenia na ulubionego idola? A szanowny Panie 4, gdzież to wykazałem całkowity brak klasy? Bo jakoś nie widzę momentu? Mam inne zdanie? No to co, nie wolno? A i piszę raczej po polsku i bez błędów, co nie jest tu regułą. Pozdrawiam!
07.10.2011 13:48
0
17. david9, Kubka wzieli za talent, ale faktoza, w tej chwili zespoly od 5 miejsca w gore patrza na kase kierowcy, hmmm, jak by moj stary mial nazwisko ekleston to kto wie? bylbym nastepnym badziewiem w F1 za kase..lol
07.10.2011 14:29
0
@URAN wskaż mi to konkretne słowo gdzie ukazałem swoje niezadowolenie z Twojej opinii. A co do użytych przez Ciebie określeń co do Hamiltona(chodzi o "zak....M.....") to nie zamierzam nawet tego komentować. Można inaczej to ująć słowami. Ja również mam swoje zdanie i też mi wolno coś napisać (śmiech) :) Pozdr.
07.10.2011 14:58
0
@URAN "Jak Kali ukraść krowy, to być dobrze. Jak Kalemu ukraść krowy, to być źle." No wydaje mi się, że tego nie trzeba komentować.
07.10.2011 15:18
0
21 - to nie było niezadowolenie, raczej obrona LH. Nie róbmy z igły wideł. A Murzynem jest i kompleks o podłożu rasizmu okazał swoją wypowiedzią. Natomiast Panie 22 - ja jednak skomentuję: to cytat z "W pustyni i w puszczy". I LH właśnie myśli jak Kali.
07.10.2011 15:24
0
@URAN moim zdaniem raczej analiza sytuacji. Inaczej po prostu to odbierasz.
07.10.2011 15:27
0
Jenson Button poczuł, że może zostać mistrzem. I oby tak było. Vettel sie zejszczy jak zobaczy Jensona i bd git :P P.S A NIE WIECIE CZASAMI CZY SĄ JUŻ WYZNACZONE JAKIEŚ KARY NA STARCIE?
07.10.2011 15:48
0
@frog chyba nie myślisz,że Vettel nie da rady zdobyć jednego małego punktu do końca sezonu?
07.10.2011 17:03
0
24. pjc - zgoda, nie widzę problemu. Pzdr.
07.10.2011 17:07
0
25, frog - czy masz na myśli niekontrolowane oddanie moczu przez Vettela?! I do tego tylko z powodu zobaczenia Jensona? Hmm... ciekawy pomysł! Jednak nie wierzę w jego urzeczywistnienie. A Ty?
07.10.2011 17:48
0
Vettel niestety tytul mistrza juz ma w kieszeni, ale patrzac na caloksztalt sezonu nie mozna powiedziec ze niezasluzenie. W moich oczach najlepszym zawodnikiem w tym roku jest Button - imponuje mi duzo bardziej niz w mistrzowskim sezonie w Brawnie. Jest o klase lepszy niz jego partner z zespolu, ktory wyglada jakby (znow) nie wytrzymywal presji, popelnia bledy i skutkiem tego sciga sie z Schumaherem o miejsce pod koniec dziesiatki. Webber dal ciala przy praktycznie kazdym starcie w tym sezonie, a i w kwalifikacjach tez juz nie blyszczy. Alonso dla odmiany starty ma rewelacyjne, tylko co z tego skoro pozniej daje sie objezdzac jak za przeproszeniem cipa, nie podejmujac zadnej walki, ani prob obrony pozycji - zupelnie go nie poznaje. Massa ma ciaglego pecha ale to juz kolejny sezon z rzedu, wiec juz sie chyba wszyscy do tego przyzwyczailismy.
07.10.2011 18:09
0
mogłoby popadać,ale dopiero w trakcie wyścigu :)
07.10.2011 18:32
0
@Uran ja również. Pozdr.
07.10.2011 19:26
0
Taaa a kwalifikacje wygra Vettel :-)
07.10.2011 19:38
0
slyszeliście że force india jest na sprzedaż? :D:D
07.10.2011 20:00
0
Przecież kwale są i tak bez znaczenia. Nawet jak Vettel ich nie wygra to naprawdę wierzycie, że w 5 wyścigach będzie poza 10 ? Nawet jakby jechał na kacu, prowadząc jedną reką a w drugiej trzymał telefon, to ma tak mocny bolid, że w 10 zawsze się zmieści. Jest już po zawodach. Życzę natomiast Guzikowi serii 5 zwycięstw i wicemistrzostwa w iście mistrzowskim stylu. Fajnie, że okazał się lepszy od Hamiltona, jak widać spokój i rozsądek daję więcej korzyści na torze. Moim zdaniem Robert jest trochę podobny do Buttona tylko niestety nie ma tak mocnego bolidu i nie może się w pełni pokazać. Chciałbym aby kiedyś jeździł dla Ferrarki, nawet jeśli nie będzie mistrzowskiego bolidu, to chciałbym zobaczyć go jak walczy o majstra tak jak kiedyś w BMW.
07.10.2011 21:39
0
Spoko URAN. Ty masz prawo wyrazić swe myśli a inni mają prawo je skomentować. Akurat w wielu elementach zgadzam się z Twoją wypowiedzią choć myślę, że HAM nie jest zakompleksiały ale...wykorzystuje swój kolor skóry do pewnych nadużyć :-) I ja należę do tych, którzy cieszą się, że jest kierowca tak waleczny, szybki i bezkompromisowy jak HAM bo naprawdę aż miło patrzeć na jego sposób ścigania się. A to, że płaci za ten styl jazdy i za brak zimnego kalkulowania...no cóż. Jego przeciwieństwem jest BUT i też aż przyjemnie patrzeć na jego jazdę. Dwaj różni ludzie, różne efekty ich jazdy a frajda jak się patrzy!
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się